söndag, januari 25, 2009

I wish I was special

Hannah tvingar mig att blogga. Det är för att jag är SÅ rolig. Jag är nog den hon ser upp till mest i hela världen, för Hannah är jag special. Synd att hon inte kommenterar tillräckligt ofta för att jag alltid ska stå henne till lags. Men nu gör jag ett undantag.

Hon sa att jag ska beklaga mig över min naturkunskap. Det skulle jag ju kunna göra men det är inte så spännande. Lixom, vad fan är ekosystem och varför i hela världen ska JAG ta reda på vad det är? Jag bryr ju mig inte. Om nu Per tycker det är så spännande så kan han väl googla själv. Nu har jag beklagat mig över detta ändå..

Över till igår!
MM, igår <3
Det var jag, vänner, öl och Oasis. Det var fint.
Kan fortfarande inte riktigt ta in att det är självaste Oasis som jag har sett. Sjukt coolt. Men som vi diskuterade på vägen tillbaka till tåget, deras attityd drar ner bandet så jävla hårt. Okej att dom är skitstora och ska ha sjukt med cred för sin musik, men man behöver väl inte vara så jävla nonchalanta för det. FUCK YOU LIAM!
För övrigt är nonchalant den värsta dissen jag fått. Det var min svenskalärare i högstadiet som sa att jag var nonchalant. Jag är INTE nonchalant. Jag blev sjukt stött i alla fall så jag hoppas att Oasis också blir det. För dom kommer läsa det här.. speciellt på svenska. Hmm.. jag får nog skriva ett brev. Fan vad sårade dom skulle blivit.

För övrigt har jag lyssnat på Creep med Radiohead hela kvällen. Den är så fin!
Linn skrev om Timos cover på den och då blev det lite mmmmm.. sen blev det Varför tittar Linn på på spåret!? Sen blev det varför tittade JAG på på spåret!?

5 kommentarer:

Anonym sa...

åH, du är så fin och vänlig emma! Det finns mycket jag skrattade åt här.
Jag höll på att skriva "bara två år kvar" när jag skulle skriva två dagar. Det var ännu roligare!
Ja, varför tittade du på På spåret? finns det inget vettigare?

Anonym sa...

hahaha, ja det hade varit lustigt också <3
synd att du itn gjorde det.
nej tydligen finns det itne det.. jag kanske skulle ha googlat ekosystem

Anonym sa...

haha på spåret <3 helt underbart. Men den är ju med på hans nya skiva också. men ändå. på spåret är ganska kul. hahah töntstämpel forever.. men ja :D :D

Anonym sa...

jag tittade också på på spåret, sen sjöng han hero någonting med maria carey, det avrinte lika bra,

Anonym sa...

haha nä det avr inte alls lika bra