torsdag, januari 29, 2009

Högstadiepersonerna


Ida skickar gamla bilder från högstadiet. fina högstadiet <3
Jag och Moberg diskuterade även högstadiet på bussen hem. vilket sammanträffande!!!
Även om vi kanske inte var snyggast i världen (haha!) så var det ändå finaste tiden.
Och vi var på Basement (bilden)typ varje dag.
Ska ha koll på om dom hyr ut den lokalen igen någon gång för då vill jag fan starta nytt café där. Bästa lokalen ju.
Ida ville jag skulle blogga om högstadiet. Men jag är dålig på sånt..
Ganska dålig på att blogga överhuvudtaget.. haha, hur kul är det egentligen.. jag måste nog radera min blogg och starta en ny mer serri blogg.. ska fan göra det!!!
men jag är ganska dålig på att skriva serri inlägg.. så jag får nog behålla denna och ha en extra till speciellt tillfällen..
återkommer med adress.
Där Ida, där ska jag skriva om högstadiet så att du kommer ångra i resten av ditt liv att du inte får uppleva det igen!
(fan vilken press jag satte mig på där, vänta er inte förmycket)

Inga kommentarer: